Termékek Menü

Rendelési útmutató + GYIK

Virágküldés egyszerűen, lépésről lépésre.Válassza ki az Önnek tetsző virágcsokrot, kosarat és rendelje meg akár regisztráció nélkül.
Tipp: Születésnap, névnap

Tegye kosárba a virágot és adja meg a kért adatokat pár egyszerű lépésben. (Pénztár)

Kérje a kiszállítást arra az időpontra, amikor a Címzett nagy valószínűséggel elérhető lesz a megadott helyen.
Kérjük írja be az ő telefonszámát is - a futárnak kellhet - köszönjük.

A virágrendelés elküldése után biztonságos online fizetéssel egyenlítheti ki az összeget.

Megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, majd értesítéseket is küldünk az állapotáról.
Vásárlói véleményét szívesen fogadjuk szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Gerberák - Liliomok - Orchideák - Rózsacsokrok - Rózsadobozok - Vegyes csokrok - Virágkosarak - 10.000 Ft alatt


Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan rendelhetek virágot?
Leghatékonyabb módja, ha itt a webáruházunkban kiválasztja és kosárba is teszi az Önnek megfelelő virágcsokrot ill. kosarat. A beérkezett rendelésnek a feldolgozása azonnal elkezdődik továbbá az aktuális állapotáról e-mailben értesítést küldünk. További információ: +36 20 522 7021

Mikorra lehet legkorábbra rendelni?
Jeles napok kivételével - Valentin nap, Nőnap, Húsvét, Anyák napja, Karácsony - Budapesten ill. nagyvárosoknál akár 3 órán belül kiszállítjuk meglepetését. Vidéken akár aznapra vállalni tudjuk a kézbesítést, de kisebb települések esetében már 1-2 nappal előtte érdemes elküldenie online virágrendelését. Ha nagyon sürgős, kérjük érdeklődjön infó vonalunkon.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
20.000 Ft felett a virágküldés díja ingyenes, egyébként címenként bruttó 1.490 Ft országosan.

Hétvégén van kézbesítés?
Igen, Budapesten és a nagyvárosoknál van. Kisebb településeknél előzetes megbeszélés alapján.
Kérjük, hogy a megrendelését lehetőség szerint péntek délig küldje el, köszönjük.

Hova küldhetek virágot?
Magyarország határain belül bárhová. Kisebb település esetén, kérjük, hogy lehetőség szerint rendelje meg legalább 1-2 nappal előtte a küldeni kívánt csokrot, előre is köszönjük.

Kérhetek-e pontos szállítási időpontot?
Jeles napok kivételével - Valentin nap, Nőnap, Húsvét, Anyák napja, Karácsony - lehet kérni pontos kézbesítési időpontot. Természetesen törekszünk arra, hogy a futár mindig a megadott időben érjen oda a Címzetthez, de sajnos bármikor bekövetkezhet egy előre nem látott körülmény - baleset, útlezárás, készlethiány - ami miatt elcsúszhat a virágküldemény átadása is. Kérjük ez esetben szíves megértését, köszönjük szépen.

Hogyan tudok fizetni?
Elsődlegesen háromféle módja lehet a fizetési teljesítésnek:
1. Banki átutalás, a saját internetbank rendszerét használva vagy bármely OTP Bankfiókban történő befizetéssel.
2. Online bankkártyás fizetés, a SimplePay biztonságos rendszerén keresztül, aminek a banki hátterét az OTP biztosítja.
3. PayPal, a nemzetközi pénzküldési szolgáltatás igénybevételével.
Használható bankkártyák: American Express, Discover, Maestro*, MasterCard, Visa, Visa Electron*

Bővebb tájékoztatást a Pénztár 3. lépésénél, a Fizetés lapon talál.
Sikeres fizetés után azonnal elindulhat a virágküldés menete.

Hogyan juttatják el a számlát?
Alapesetben elektronikus számlát állítunk ki a virágrendelésről és azt a megadott e-mail címre továbbítjuk. Fontos, hogy a Címzett nem kap semmilyen számlát ill. bizonylatot!

Küldhetek-e üdvözlőkártyát a csokorral?
Igen, egy pár soros jókívánságot-üzenetet megadhat a Pénztár utolsó lépésénél, a Rendelés összesítése oldalon található egy erre szolgáló szövegdoboz. Ugyanide kell beírnia a kért szállítási időpontot ill. egyéb megjegyzéseit is. (rózsák színe, a küldő neve maradjon ismeretlen, stb.)

Honnan tudhatom, hogy mikor adták át a küldeményt?
Jeles napok kivételével - Valentin nap, Nőnap, Húsvét, Anyák napja, Karácsony - a kézbesítésről tudunk küldeni SMS értesítőt, ha szeretne ilyet, kérjük írja be a Pénztár utolsó lépésénél, a Rendelés összesítése oldalon.

Olyan lesz a valóságban is, ahogyan a képen látom?
A megjelenített képeken többségében elkészült, kiszállított kompozíciók láthatóak. Ezek inkább csak tájékoztató jellegűek, hiszen két egyforma csokrot elég nehéz alkotni.
Nem beszélve arról, hogy azonos virágtípus is lehet szállításonként különböző. Tartalmában annyiban lehet változás, ha esetleg nem állna rendelkezésre a kiválasztott virágfajta, akkor egy ugyanolyan értékű, a csokorhoz illőt teszünk hozzá.

Mit kell tudnom a szállítással kapcsolatban?
A kiszállítást országszerte a Virágküldés Magyarország szervezi. A szállítási címre a Partnerboltok közvetlen kollégái viszik ki a megrendelt virágcsokrot ill. kosarat, ezért a felelősséget ők is viselik. Ha nem találják a célszemélyt és tényleg nem tartózkodik a megadott címen, akkor biztonságos helyen, szomszédba vagy portán helyezik el a virágot. Ilyenkor segíthet, ha tudjuk a Címzett telefonszámát, hogy a kézbesítő fel tudja hívni egyeztetés céljából. A futár teljes diszkréció mellett érdeklődik, így nem marad el a várt meglepetés sem. További szállítási információkat készséggel adunk az infó vonalunkon.